Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
01.12.08 - klo:18:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Soutamalla siikaa perholla?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Soutamalla siikaa perholla?  (Luettu 483 kertaa)
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« : 18.07.08 - klo:19:45 »

Tämä on nyt sellainen sekasikiö versio uistelusta mutta onko kenelläkään kokemuksia siian soutamisesta perholla? Millaisilla perhoilla, millaisella vauhdilla, siiman pituus jne. Tuli hommattua yksi käytetty perhosettii tuohon hommaan, joten pakkohan se on kokeilla. Heittohommia on turha neuvoa, se alkaa heti kuoleman jälkeisenä päivänä Iskee silmää
Omalla mökillä on tuota siikaa tarjolla ja ne tuikkivat parvina tyyninä elokuisina iltoina selällä. Ja koska muutkin saa niin minäkin tahdon Iskee silmää Iskee silmää
Kaikki vinkit vastaanotetaan.
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.08 - klo:21:24 »

jos en ihan väärin ole hommaa käsittäny niin se perho pitäs saada melko syvälle, eli muutama onkihauli tai vastaava siihen perukesiimaan kiinni
viisaammat kertokoot tarkemmin  Näyttää kieltä
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.08 - klo:22:34 »

jos en ihan väärin ole hommaa käsittäny niin se perho pitäs saada melko syvälle, eli muutama onkihauli tai vastaava siihen perukesiimaan kiinni
viisaammat kertokoot tarkemmin  Näyttää kieltä
Tämä on mielenkiintoinen pointti kun taas itse olen ohjeistusta saanut että ihan pinnasta kelluvilla perukkeilla ja pintaperhoilla Huh Huh. Lisää sais ohjeistusta tulla kun tuo perhoilu on mulla kaukana... tooooodella kaukana mun normi harrasteista Epävarma. Siis kyse on tilanteesta kun siika tuikki pinnnassa. Toki Jaska voi olla oikeassa, en mää vaan tiedä....
tallennettu

Börje
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.08 - klo:23:36 »

Käytännössä ihan outo laji. Teoriassa homma on ihan hanskassa Pyörittää silmiään

Vetävät kuulemma sekä pinnassa että painotettuna. Perinteistä hyönteisjäljitelmää, streameria, putkiperhoa ja pientä vetoperhoa. Kaikkea on ilmeisesti onnistuneesti kokeiltu.

Jotenkin epäilen, että varovaisella pintasyönnillä oleva siika väistää pinnassa vedettävää kelluvaa perhosiimaa. Mene ja tiedä. Kerro kuinka kävi.

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info