Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:06:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Ahvenen soutu-uistelu
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ahvenen soutu-uistelu  (Luettu 1370 kertaa)
Mikko10
Käyttäjä
*

Profiili
« : 03.07.07 - klo:21:46 »

Aloin tuossa eräs päivä kiinnostumaan tuosta ahvenen soutu-uistelusta. Millaisilla vieheillä ja välineillä? Jos on kokemusta  kertokaa toki ja järvelle olen lähdössä ahventa uistelemaan.
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 03.07.07 - klo:22:07 »

Kyllähän ahvenia välillä tulee ihan ongelmaksi asti oheistuotteena mutta täytyy myöntää että moistakin tulee harrastettua kun mikään muu ei tunnu tärppäävän. Ihan parilla vavalla (heittovehkeet käy mainiosti) ja telineellä. Uistimina on toiminut mm ihan lohivaaput (lord, sepe emma jne) ventin pari pienintä kokoa, alle 10 cm rapalat- mieluiten jatkomallit, Nilsun alle 10cm mallit. Lusikoista mm JK, krokodil, Toby, Smoltti ne. Lipoillakin on tullut. Itse haen tuttuja matalikkoja isoja kiviä/kivikkoja ja kiertelen niitä ja välillä yli jos uisteet on sopivat, kaislikoiden reunat ym. Eli käytännössä samat releet kaikkinensa kuin ahvenen heittokalastuksessa. Painoja en ole laitellut uistinten eteen jos puhtaasti affen jahdissa olen.
tallennettu

esal
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.07 - klo:20:30 »

Ihan normaaleilla heittely/vetouistelukamoilla olen ahventai soutu-uistellut. Tarkoittaa siis miun kohdalla 2000-kelaa ja joku lähemmäs nelitonninen kela.

Vieheistä mainitsen Kuusamo Originalin, mahtava peli ahvenille! Tässä keskustelussa on myös mainittu todella hyviä vaappuja ahvenelle. Hymyilee
tallennettu
Fobe
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.07 - klo:21:29 »

Mikäs tuo Kuusamon Orginal oikeen on? En löytänyt kuvaa Kuusamon Uistimen sivuilta enkä googlellakaan.
tallennettu
the juQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 15.07.07 - klo:21:53 »

Se on niin vanha uistin, mutta olemass se on!
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 15.07.07 - klo:22:50 »

Mikäs tuo Kuusamon Orginal oikeen on? En löytänyt kuvaa Kuusamon Uistimen sivuilta enkä googlellakaan.

se on oikeelta nimeltä wise.
porukka vaan luulee että se on original kun lapussa lukee "original kuusamo finland"
 Virnistää
tallennettu
the juQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 16.07.07 - klo:18:15 »

se on oikeelta nimeltä wise.
porukka vaan luulee että se on original kun lapussa lukee "original kuusamo finland"
 Virnistää
no miksi turpa levyssä niin lukee?
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 16.07.07 - klo:19:28 »

no miksi turpa levyssä niin lukee?

oiskos se suomeksi "alkuperäinen kuusamo"  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 16.07.07 - klo:22:22 kirjoittanut jaska74 » tallennettu
Pepe_London
Käyttäjä
*

Rentoa vetouistelua:D

Profiili
« Vastaus #8 : 21.07.07 - klo:11:17 »

Ihan normaaleilla heittely/vetouistelukamoilla olen ahventai soutu-uistellut. Tarkoittaa siis miun kohdalla 2000-kelaa ja joku lähemmäs nelitonninen kela.

Vieheistä mainitsen Kuusamo Originalin, mahtava peli ahvenille! Tässä keskustelussa on myös mainittu todella hyviä vaappuja ahvenelle. Hymyilee

Todella iso uistin ahvenille tuo wise. Pyörittää silmiään Minkä kokoinen sinulla on, koska itse nähnyt vain 16cm.
tallennettu
esal
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #9 : 21.07.07 - klo:12:56 »

Todella iso uistin ahvenille tuo wise. Pyörittää silmiään Minkä kokoinen sinulla on, koska itse nähnyt vain 16cm.
Jos se kerran se Wise on.. ~ 8 cm pitkä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info