Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.11.08 - klo:12:56

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Välineet
| |-+  Vavat
| | |-+  Levittäjävavat?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Levittäjävavat?  (Luettu 2227 kertaa)
VaKa
Mr Jurmo
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« : 11.01.07 - klo:17:50 »

Yli pitkät levittäjävavat olisi ensi kevääksi tarkoitus hankkia,minkälaisia vapoja muilla käytössä sekä käyttö kokemuksia nyt kaipaisin.
tallennettu
VaKa
Mr Jurmo
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 12.02.07 - klo:15:54 »

Nostetaastämä aihe taas esille,eikö kellään ole todellakaan kokemuksia levittäjävapojen käytöstä uistelussa.  Huh
tallennettu
jukero
Vieras
« Vastaus #2 : 28.02.07 - klo:17:04 »

Olen pitkistä vavoista myös kiinnostunut, ja käytän nykyisin 3 m vapoja, kun en pidä plaanareista pienistä enkä suurista.
Olisi tarkoitus hankkia nuo Shakespearen Big Fish eli BWD1114-3 pituus kait 420 cm, sopisi minulle kun vedän taimentakin.
Minua ihmetytti ERÄ lehden vapatestissä vapatelineen kiinnitys veneeseen, miksi se teline pitää tukea etureunasta.
Minä olen vetänyt isoa Dipsyä Scottyn telineessä ja kyllä minulla teline pysyy paikallaan, se pitää vaan se teline asentaa oikein.
tallennettu
Ruaska
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 13.11.07 - klo:20:42 »

Levittäjävat kuuluvat nykyään vakiorustukseen minulla kun uistelen haukea
matalasta.
Tässä uistelumuodossa käytän yleensä 6-8 vapaa. Pituudeltaan vavat ovat kolmesta metristä
tonne hieman yli 6metriin.
Siimaa ei tarvitse laskea paljon enempää veteen kun vaan sen verran että uistimet juuri menevät pinnan alla.
Tällä syteemillä pystyy tekemään nopeita käännöksiä veneellä sekä pystyy kalastamaan aivan matalassa.
Vaappujan pidän yleensä pari per siima.
tallennettu

Ei se täs firmas oo niin minuutin päälle!
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info