Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:05:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Kalastukseen liittymättömät
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Eläkeläinen vai joku muu??
<< edellinen seuraava >>
äänestys
Kysymys: Oletko??
Eläkeläinen
Työssäkävijä
Opiskelija
Joku muu mikä??

Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Eläkeläinen vai joku muu??  (Luettu 1985 kertaa)
KALAMIES_
Käyttäjä
*

Profiili
« : 14.01.07 - klo:18:05 »

Tuli ihan vaan mieleen tollanen Virnistää
tallennettu

Kyllä, tai sit ei
Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.07 - klo:18:21 »

Opiskelija vielä muutaman vuoden, sitten pitäis saada ingenjöörin paperit  Virnistää
tallennettu

AhvenAna
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.07 - klo:22:07 »

Opiskelija vielä muutaman vuoden, sitten pitäis saada ingenjöörin paperit  Virnistää

On jo!  Virnistää  Järkyttynyt
tallennettu

Linder
Vieras
« Vastaus #3 : 15.01.07 - klo:09:35 »

Kyllä eläkeläisenä kelpaa viellä muutama vyosi niin kalastus on ilmaista.Täytyy vaan toivoa että terveyttä riittää Cool
tallennettu
HeQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.07 - klo:19:00 »

8lk peruskoulussa menossa. Eli eläkkeellä ollaan.
tallennettu

VÄÄRÄ VAPA! SE ON SIINÄ TOISESSA! Virnistää
KALAMIES_
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.07 - klo:19:03 »

8lk peruskoulussa menossa. Eli eläkkeellä ollaan.
Eli kokolailla samoilla linjoilla ollaan Hymyilee leveästi
tallennettu

Kyllä, tai sit ei
Jiksu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 01.03.07 - klo:20:16 »

Viimenen vuosi peruskoulusta menossa.
tallennettu
jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 01.03.07 - klo:20:21 »

reilu 10000 työpäivää vielä eläkkeeseen... Huh
tallennettu
igors
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #8 : 02.03.07 - klo:07:20 »

Eläkeläiseksi on ilmoittanut itsensä tällä palstalla vain 7.4 %.  Niin ja oikeastaan minäkään en ole ihan oikealla eläkkeellä vielä. Prosentuaalinen osuus todennäköisesti putoasi alle 2 % mikäli kaikki rekisteröityneet  jäsenet olisivat osallistuneet kyselyyn. Kuitenkin jos tarkastelemme sitä väestöä joka tosiasiallisesti käy kalastamassa, niin kyllä se painottuisi aika paljon vanhemman väestön kohdalle. Kynnyskysymykseksi tällä foorumilla kirjoittamiseen noussee  tietokoneen pelko. Sinänsä se on harmillinen asia, sillä näinollen jää niin paljona käytännön kokemuksen tuomaa tietoa tämän keskustelun ulkopuolelle

Mitä me täällä kirjoittavat sitten voisimme tehdä asian hyväksi. Voitaisiin sanoa että ikävä kyllä emme oikeastaan mitään. Aika karua tekstiä heti aamutuimaan. Järkyttynyt Kysymyksessä on kuitenkin ainoastaan aloittamisen kynnys, jota olisi saatava alenemaan. Mitähän jos nämä nuoremmat tekisivät sellaisen teon että veisivät kalastusta harjoittavan isovanhenpansa yhden kerran koneen viereen ja näyttäisivät miten täällä yleensä toimitaan. Siis edes yhden kerran näyttäisitte mitä täällä kirjoitellaan ym. Itse olen aina saanut täältä neuvoja ja apua jos on mennyt sormi suuhun, joten jatko käydä täällä olisi jo paljon helpompaa kunhan tuo kynnys ylittyisi .

Todennäköisesti asia olisi vieläkin mielenkiintoisempi pilkki/onginta- tai heitto-uistelufoorumilla, mutta periaatteessa se on sama mistä aloittaisimme, sillä tokihan kävisimme nämä kaikki katsomassa.  Pojat, ottakaa "haaste" vastaan ja katsotaan mihin tilanne vie. Cool
tallennettu

vanhuus ja viiisaus ei ole itsestään selvä asia. Iskee silmää
AhvenAna
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #9 : 02.03.07 - klo:08:10 »

Eläkeläiseksi on ilmoittanut itsensä tällä palstalla vain 7.4 %.  Niin ja oikeastaan minäkään en ole ihan oikealla eläkkeellä vielä. Prosentuaalinen osuus todennäköisesti putoasi alle 2 % mikäli kaikki rekisteröityneet  jäsenet olisivat osallistuneet kyselyyn. Kuitenkin jos tarkastelemme sitä väestöä joka tosiasiallisesti käy kalastamassa, niin kyllä se painottuisi aika paljon vanhemman väestön kohdalle. Kynnyskysymykseksi tällä foorumilla kirjoittamiseen noussee  tietokoneen pelko. Sinänsä se on harmillinen asia, sillä näinollen jää niin paljona käytännön kokemuksen tuomaa tietoa tämän keskustelun ulkopuolelle

Mitä me täällä kirjoittavat sitten voisimme tehdä asian hyväksi. Voitaisiin sanoa että ikävä kyllä emme oikeastaan mitään. Aika karua tekstiä heti aamutuimaan. Järkyttynyt Kysymyksessä on kuitenkin ainoastaan aloittamisen kynnys, jota olisi saatava alenemaan. Mitähän jos nämä nuoremmat tekisivät sellaisen teon että veisivät kalastusta harjoittavan isovanhenpansa yhden kerran koneen viereen ja näyttäisivät miten täällä yleensä toimitaan. Siis edes yhden kerran näyttäisitte mitä täällä kirjoitellaan ym. Itse olen aina saanut täältä neuvoja ja apua jos on mennyt sormi suuhun, joten jatko käydä täällä olisi jo paljon helpompaa kunhan tuo kynnys ylittyisi .

Todennäköisesti asia olisi vieläkin mielenkiintoisempi pilkki/onginta- tai heitto-uistelufoorumilla, mutta periaatteessa se on sama mistä aloittaisimme, sillä tokihan kävisimme nämä kaikki katsomassa.  Pojat, ottakaa "haaste" vastaan ja katsotaan mihin tilanne vie. Cool

Meikäläisen pitää heittää pyyhe kehään, tehköön joku muu tuon opastamisen. Mun isovanhemmat ovat muisteloissa....  Epävarma
tallennettu

Linder
Vieras
« Vastaus #10 : 02.03.07 - klo:11:35 »

Kansalais opistossa on mahdollisuus opiskella tietokone tekniikkaa alusta loppuun itse olen nyt niillä kursseilla 10;nen muun eläkeläisen kanssa,on rentoa meininkiä ja opetus on hyvää,varmasti pääsee alkuun.Me seniori nörtit ollaan tulossa(Seniorit rulaa)
tallennettu
KALAMIES_
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #11 : 02.03.07 - klo:16:26 »

Juu ei välttämättä tulis mitään koska mun isovanhemmat ei ymmärrä tietökoneesta mitään hyvä jos ne ymmärtää miten puhelin toimii Virnistää
tallennettu

Kyllä, tai sit ei
temesi
Vieras
« Vastaus #12 : 02.03.07 - klo:20:37 »

Töitäpä töitä. Uudessa työpaikassa vielä nyt, niin ei ole edes täysiä kesälomia. Pari viikkoa kumminkin meinaan viettää kesälomaa.
Ja ehtiihän sitä viikollakin kalaan ja viikonloput sitten täysillä.
tallennettu
esal
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #13 : 31.03.07 - klo:21:32 »

Lainaus
Mitähän jos nämä nuoremmat tekisivät sellaisen teon että veisivät kalastusta harjoittavan isovanhenpansa yhden kerran koneen viereen ja näyttäisivät miten täällä yleensä toimitaan. Siis edes yhden kerran näyttäisitte mitä täällä kirjoitellaan ym. Itse olen aina saanut täältä neuvoja ja apua jos on mennyt sormi suuhun, joten jatko käydä täällä olisi jo paljon helpompaa kunhan tuo kynnys ylittyisi .
Arvaas mitä igors?

Viimeksi kun oli ukkini käymässä meillä (hän asuu vaasassa) näytin hänelle tuota heittistä.
Ei tuo vielä innostunut kirjoittelemaan, mutta sanoi kumminkin, että "hyvä juttu tuollainen."

Pitänee yrittää joskus houkutella hänet uudestaan koneen äärelle, jonnekkin *.infoon.

Mutta sit: Ihan peruskoulun 6. vuosiluokalla ollaan. Virnistää
tallennettu
Ville K
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #14 : 31.03.07 - klo:22:13 »

On jo!  Virnistää  Järkyttynyt

1. vuosi insinööri AMK (avuton myös käytännössä) papereihin.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info