Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:03:07

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Välineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Zalt
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Zalt  (Luettu 785 kertaa)
imot90
Vieras
« : 17.04.07 - klo:18:26 »

Zaltillahan ei ole melkein minkäänlaista uintia, mutta jostain muistan lukeneeni, että ruottalaiset käyttää niitä paljonkin vedossa ja hyvin tuloksin?
Itsekkin olen kyllä saanut niillä muutamia haukia, mutta ei ole koskaan ollut se paras peli...
Kuinkahana syvälle ne menee? Ajattelin vaan, että jos painouistimen kanssa vetelis ens viikonloppuna hauelle?

Miten te olette niitä vedelleet?
tallennettu
Nipa
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.07 - klo:20:05 »

Jaa ei oo Zaltissa minkäänlaista uintia?  Virnistää Mielestäni aika letkeä uinti. Hymyilee

Serkun Zaltti on täysin silvottu, puunsäleitä lentelee kun hauet sitä niin ahkeraan pureskelee.

Tällä kaudella itselleni kertyy kokemusta Zaltista, niin vedossa kuin heittelyssäkin.  Hymyilee
tallennettu
allu_
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.07 - klo:20:15 »

imot: On sillä uintiliike. Ja hyvä onkin. Vedossa toimii siinä missä muutki vaaput, mutta taitaa olla tehokkaampi heittelyssä kun pystyy käsialalla uittamaan.
tallennettu
pikkukiuru
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.07 - klo:20:26 »

Ero uuden ja vanhan zaltin välillä on melkoinen, ja ainakin itseni mielestä 14 cm ui huomattavasti paremmin kuin 19 cm. Mikäli vedän zalttia niin pidän vavan kädessä ja uitan sitä koska uinti suorassa vedossa on melko heikko ainakin pienissä nopeuksissa.Uinti syvyys vedossa lienee n 3- 4 metriä suspi mallilla
tallennettu

Minkä kesä kastelee, niin dry vodka kuivaa.
imot90
Vieras
« Vastaus #4 : 17.04.07 - klo:20:30 »

No mitähän viddua minä sitten olen uittanut  Virnistää
tallennettu
Pepe_London
Käyttäjä
*

Rentoa vetouistelua:D

Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.07 - klo:20:56 »

Uinti syvyys on varmaankin tuota 3-5m, mutta zalt ei kestä kauhen kovaa vetoa. Itselläni omat zaltit ponnahtavat pintaan. Ja haukea on kyllä zaltilla tullut muutamia vedossa. Paljoa en ole vedossa käyttäny kun paikat kesällä missä puikkareita olen kiusannut, niin zalt ehtii ensiksi pohjaan, mutta pitää kokeilla kun annan vain vähäsen siimaa. Näin monella muullakin vähän syvemmällä uivalla uistimella on tullut kalaa.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info