Karikko on aivan hiivatin hyvä uistin, itse käyn Oulujärvellä, ja Kuhmossa pari kertaa kesässä, ja aina tulee kuhaa...Kertaakaan en Karikolla ole haukea saanut...Ihmetyttää noi kuhavaappujen arvostelut, Jesse on melkeinpä aina johdossa, mutta varmaan johtunee siitä, että Jesseä myydään Halpa-Halleissa, ja melkeinpä missä vain...Karikosta kun saisi semmoisen 13 cm version, joka uppoaa johonkin ...max 2 m, niin kauppa alkaisi käymään vielä hurjemmin.Kotiseutuni vesistöt on senverran matalia, että ei voi käyttää muutakuin Jesseä...Pitää alkaa varmaan alkaa tekemään kopioa omaan käyttöön...
Jaaha minulla hieman toisenlaisia kokemuksia esim Lentualta. Jos laittaa taimen tai kuha vaaput vetoon niin hauki iskee kyllä siihen. Oli juuri siellä vetokisa Kainuun cuppia niin yhtään kuhaa ei tullut vain haukea ja ahventa. Mielestäni karikon erikoisuus on sen uinti syvyys ja liike. Hyvä luotto vaappu ehdottomasti.
Mikä on ollut paras väritys Karikosta Teillä päin? Ite olen käynyt Sotkamossa Kiimasella kuhaa pyytämässä ja luotto-Karikkona on toiminut ambulanssi ja sini-selkäinen ahvenraidoilla ja iskupisteellä olevat uisteet. Hauki on näemmä välttämätön sivutuote kuhajahdissa