Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:02:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Veneet
| |-+  Uisteluveneen tarvikkeet
| | |-+  Millaiset vapatelineet veneessäsi?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Millaiset vapatelineet veneessäsi?  (Luettu 4785 kertaa)
Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« : 03.12.06 - klo:14:25 »

Millaiset vapatelineet uisteluveneessäsi on? Miten vapatelineet on sijoitettu?
tallennettu

Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 04.12.06 - klo:07:35 »

Vapatelineitä on 4 ja ovat jotain Maxin halpoja mustia muovisia. Ovat vielä tähän mennessä asiansa ajaneet. Kuskille on 3 ja keulahomppelille yksi. Vene kuitenkin on onneksi sen verran lyhyt että keulasta voi tarvittaessa heittää vavan pulpettiin eikä tarvitse hikeen asti juosta jos siihen sattuu kala iskemään.
tallennettu
HeQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.07 - klo:15:37 »

Joo. Ennen oli kaksi telinettä joista toista en ehtinyt oppia käyttämään (ei oikeasti voi toimia.) joista tämä entinen tippui järveen. Järveen tippunut oli veneen laitaan kiristttävä 6€ markettimalli, eikä harmita yhtään vaikka meni 6€ hukkaan. Toinen on airon hankaimeen kiristettävä teline. Tähän laitan yleensä uistellessani vetovavan ja heittovapa on kädessä.
tallennettu

VÄÄRÄ VAPA! SE ON SIINÄ TOISESSA! Virnistää
Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.01.07 - klo:15:54 »

Molemmissa reunoissa venettä kolmelle valalle telineet. Itse rakennettu raudasta hitsaamalla ja pika klipseillä irroitettavissa veneen reunasta.
tallennettu

Jani77
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.01.07 - klo:15:42 »

Minä olen myös tehnyt itse muutaman vapatelineen. Ihan kyllästetystä puusta ja putken pätkistä. Tulevan veneessä siihen airon paikalle... Ei kovin hyviä kun väillä pääsevät liikkumaan liikaa kun vene keinuu. Täytyy vähän jatkaa tuotekehittelyä. Löytyiskö mitään hyviä kuvia netistä missä olis eri malleja, niin vois saada jotain parempia ideoita?
tallennettu
Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.07 - klo:16:18 »

Tuossa olis jonkinlainen kuva mun viritelmistä. Ehkä vähä vaikea selittää kuinka toteutettu, mutta kysykää jos kiinnostaa, niin voin ehkä käydä ottamas parempia kuvia. Tai koittaa piirtään jonkin mallin noista...

* vapatelineet.jpg (58.77 kilotavua, 1060x346 - tarkasteltu 577 kertaa.)
tallennettu

VaKa
Mr Jurmo
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 10.01.07 - klo:13:36 »

Minä olen päätynyt omassa veneessä tämänlaiseen ratkaisuun.Keulamiehellä on vielä 4kpl tuollaisia muovitelineitä,uistelussa keulamies hoitaa edestäkäsin pikkuplaanarit 2-4kpl.Itse uistelun aikana häärään sivukeppien,potkurivirran ja takilan kanssa.

* vapateline.jpg (34.83 kilotavua, 512x384 - tarkasteltu 495 kertaa.)
tallennettu
V-P
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.01.07 - klo:18:48 »

Kuvan mukainen "targa". Eli putket kiinni hydrauliputkenkiinnikkeillä kaiteessa.

tallennettu

Tyhmyyden edessä Jumalatkin ovat voimattomia.
Mauno / RP-Team
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 22.01.07 - klo:19:30 »

V-P: Onko vapaputket pelkästään puristamalla kaiteessa?
Aattelin, että pysyykö vapaputki "kaatumatta" pohjatärpeissä ilman lisäkiinnitystä kaiteeseen?

Niin ja aiheeseen, mulla upotettavaa mallia paksun pellin läpi.

* silverhawk.jpg (62.98 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 379 kertaa.)
tallennettu

tomppa
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 23.01.07 - klo:08:46 »

Kaikki omat on kaidekiinnitysmallia. Kaaressa 10, takana 6 , takiloiden etupuolella 2.
Hiukan modauksia tulossa ensi kaudelle, taakse pitäisi lisätä pari putkea, sivutelineitä tarkoitus viedä hiukan eteenpäin, porrastaa niitä hiukan ja lisätä samalla pari ( ei tarvitse ottaa takiloita ylös kalan ollessa kiinni, senkun kääntää puomit eteen ja siirtää kepit etutelineisiin, näin koko takatila on avoin )
tallennettu

I've fished most of my life, the rest I've wasted...
V-P
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 23.01.07 - klo:12:08 »

V-P: Onko vapaputket pelkästään puristamalla kaiteessa?
Aattelin, että pysyykö vapaputki "kaatumatta" pohjatärpeissä ilman lisäkiinnitystä kaiteeseen?

Niin ja aiheeseen, mulla upotettavaa mallia paksun pellin läpi.

Kyllä ovat. Aluksi oli muoviset kiinnikkeet ja ei pysyny. Nyt ovat alumiinisilla ja pysyvät ok, tosin pohjatärpissä on kerran taipunu putki. Kiristys on huono koska sen joutuu tekeen putkien läpi ruuvarilla, jos sais toiselta puolelta kiristettyä nylokeilla ja räikällä ei ongelmaa varmasti olisi. Kuitenkin teen varmaan uuden targan tosin johtuen siitä että haluan 10 putkee katolle. Sulla näyttää toimivalta toi sun targa ja palaan varmaan asiaan kun targan vaihto on edessä

V-P
tallennettu

Tyhmyyden edessä Jumalatkin ovat voimattomia.
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #11 : 20.06.07 - klo:23:53 »

Tänään tuli ostettu tuon ilmaisjakelulehden Kalastus-Lehti(sivu 61) mukaiset soutuveneeseen sopivat vapatelineet. Ja muuten oli hintaansa nähden hyvät. Hinta oli J:kylän Ahjon Prismassa 14,90. Kovastakin pohjakosketuksesta ei edes värähdä tellingit ja säädöt takaa kyllä vavalle kaikki sopivat asennot. Muilekkin soutelijoille voin kyllä suositella ko tuotetta.
tallennettu

Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #12 : 21.06.07 - klo:15:58 »

Tänään tuli ostettu tuon ilmaisjakelulehden Kalastus-Lehti(sivu 61) mukaiset soutuveneeseen sopivat vapatelineet. Ja muuten oli hintaansa nähden hyvät. Hinta oli J:kylän Ahjon Prismassa 14,90. Kovastakin pohjakosketuksesta ei edes värähdä tellingit ja säädöt takaa kyllä vavalle kaikki sopivat asennot. Muilekkin soutelijoille voin kyllä suositella ko tuotetta.

Olisko kuvaa tästä telineestä?
Kuva kertois aina vähintään puolta enemmän totuudesta kuin teksti. Mutta hyvä teksti ja kuva viestissä, niin sitten tulee 100pojoa Iskee silmää
tallennettu

psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #13 : 21.06.07 - klo:18:46 »

Olisko kuvaa tästä telineestä?
Kuva kertois aina vähintään puolta enemmän totuudesta kuin teksti. Mutta hyvä teksti ja kuva viestissä, niin sitten tulee 100pojoa Iskee silmää
Minäpä otan kuvat kun joudan. hirviän isoja ei tle kun pitää kännyllä uppia Nolostunut
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #14 : 21.06.07 - klo:19:50 »

ainakaan sellon prismasta sellaisia ei löytynyt Nolostunut

oli vaan niitä pultattavia malleja
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info