Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.01.09 - klo:23:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Tuki & Tiedotukset
| |-+  Tuki & kysymykset
| | |-+  Kysymyksiä.
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä.  (Luettu 4225 kertaa)
temesi
Vieras
« Vastaus #15 : 16.02.07 - klo:21:32 »

Vaikka pitää rastin ruudussa et pitää koko ajan kirjautuneena, ni eikö se silti tiputa pois hetken päästä jollei kaveri liiku foorumilla?
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #16 : 16.02.07 - klo:21:37 »

Ei tiputa ainakaan minua. Ja se ei ole kiinni asemasta foorumilla, ainoastaan omista asetuksista. Kun laittaa että on kirjautuneena ikuisesti ja bookmarkin sen jälkeen kun on jo kirjautunut niin se on siinä. Koskaan ei tarvitse erikseen kirjautua. Eli on huomattavasti kehittyneempi versi foorumeista kuin moni muu joihin pitää aina kirjautua. Silti foorumi tajuaa sinun poistuneen sieltä kun vaihdat osoitetta. Ja selaimena tulikettu.
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #17 : 11.07.07 - klo:21:12 »

onko noi aktiivi tittelit tulossa tännekkin?
tallennettu
VaKa
Mr Jurmo
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #18 : 11.07.07 - klo:21:20 »

Joo! Sitten olisimme aktiivisia "hinaajia" Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #19 : 11.07.07 - klo:21:49 »

Joo! Sitten olisimme aktiivisia "hinaajia" Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää
Ainakin aiemmin ollut juttua ettei tule muualle kuin heittikseen.
tallennettu

igors
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #20 : 12.07.07 - klo:08:22 »

Niin, taitaa olla kuitenkin siten että ei siitä aktiivi "tittelistä" mitään sen enenpää saisi irti.  Kuitenkin täällä edes hieman vakiintuneista kirjoittajista suurin osa osallistuu myös heittiksen kirjoitteluun mahdollisesti jopa siellä aktiivina  ja ei näin pientä ryhmää voine jakaa tällä palstalla enenään pienempiin ryhmiin. Niin että eiköhän jatketa täällä kuten tähänkin asti yhtenä suurena ryhmänä.  ps. itse olen hetken ollut pimennossa kun olen ollut tuolla "poikien" kanssa mato-ongella.
tallennettu

vanhuus ja viiisaus ei ole itsestään selvä asia. Iskee silmää
Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #21 : 18.07.07 - klo:11:34 »

Sellainen ongelma ilmeni viime yönä, että tämä vetouistelu-teema näyttää kovasti WAP-tyyliseltä. Toissapäivänä näkyi ihan normaalisti. Onko muilla samanlaisia oireita vai johtuuko tämä TAAS minun koneesta?
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #22 : 18.07.07 - klo:12:29 »

Sellainen ongelma ilmeni viime yönä, että tämä vetouistelu-teema näyttää kovasti WAP-tyyliseltä. Toissapäivänä näkyi ihan normaalisti. Onko muilla samanlaisia oireita vai johtuuko tämä TAAS minun koneesta?
Täällä ei moista ole ollut mutta en nyt varsinaisesti yöllä käytä, korkeintaan hieman yli puolen yön.
tallennettu

Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #23 : 18.07.07 - klo:15:42 »

Täällä ei moista ole ollut mutta en nyt varsinaisesti yöllä käytä, korkeintaan hieman yli puolen yön.

Ilmeisesti on taas minun koneella jotain häikkää kun nyt eri koneella näyttää normaalisti. Jännä vaan kun ihan yhtäkkiä teki tuollaisen vaikken mitään säätöhommia ole tehnyt mihinkään suuntaan.
tallennettu
Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #24 : 20.07.07 - klo:10:48 »

Tällaiselta tämä vetouistelu minulla näyttää. Tympäisee lukea kun kaikki foorumin kirjoitukset on samalla pohjavärillä niin ei esim. meinaa saada selvää mikä on lainausta ja mikä ei. En edes tiedä mistä etsiä vikaa kun Heittis kuitenkin toimii normaalisti.

* vetouistelu.jpg (112.29 kilotavua, 800x499 - tarkasteltu 131 kertaa.)
tallennettu
AhvenAna
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #25 : 20.07.07 - klo:20:21 »

Oiskohan miten vaikea homma laittaa tuonne etusivulle Paikalla olevat käyttäjät -kohtaan (tai tokasivulle miten sen laskee...) sellainen lisäys, että näkisi ketkä ovat PC:n välityksellä paikalla ja ketkä WAP:ittelevat täällä? Ihan olisi vain mielenkiintoista nähdä kuinka moni käy x.infon saitella wapittelemassa.
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #26 : 20.07.07 - klo:22:53 »

Ihan olisi vain mielenkiintoista nähdä kuinka moni käy x.infon saitella wapittelemassa.

mä saatan päivisin vilasta jos on liikaa luppoaikaa duunissa.
ihan liian hidasta toihua wappailla täällä = ihan liikaa mainoksia yms kuvia
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #27 : 20.07.07 - klo:23:12 »

Ihan olisi vain mielenkiintoista nähdä kuinka moni käy x.infon saitella wapittelemassa.

mä saatan päivisin vilasta jos on liikaa luppoaikaa duunissa.
ihan liian hidasta toihua wappailla täällä = ihan liikaa mainoksia yms kuvia
Kännyn selaimen voi muokata oman maun mukaan...jos on Nokia.
tallennettu

Börje
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #28 : 21.07.07 - klo:00:26 »

Kyllä noi kevennetyt versiot .info sivuista toimii erittäin vauhdikkaasti. Tosin jos käytössä suinkin on wlan, niin kurkkaan kännyllä mieluiten varsinaista versiota. Viimeisten keskustelujen lista on kuitenkin se vaivattomin tapa nähdä onko jotain uutta ilmestynyt. Kevennetyissä versioissa pitäisi lähteä kahlaamaan lukemattomia alaosastoja.
tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #29 : 24.07.07 - klo:10:04 »

Tällaiselta tämä vetouistelu minulla näyttää. Tympäisee lukea kun kaikki foorumin kirjoitukset on samalla pohjavärillä niin ei esim. meinaa saada selvää mikä on lainausta ja mikä ei. En edes tiedä mistä etsiä vikaa kun Heittis kuitenkin toimii normaalisti.

Tyhjennä välimuisti.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info