Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:00:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Tuki & Tiedotukset
| |-+  Tuki & kysymykset
| | |-+  Kysymyksiä.
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä.  (Luettu 4238 kertaa)
Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« : 01.01.07 - klo:17:13 »

Tähän voi esittää kysymyksiä ja herättää keskustelua palstasta ja sen toiminnasta.
« Viimeksi muokattu: 01.01.07 - klo:17:15 kirjoittanut Stögö » tallennettu
-P-
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 01.01.07 - klo:17:16 »

Oisko mitään mieltä yksinkertaistaa tuota aloitussivua???

Esim välineiden alla vavat, kelat ja siimat samaan otsikon alle, koska niiden toiminta pakettina ratkaisee ja yksi keskustelu voi kuulua useampaan otsikkoon.

Ja elektroniikka kokonaisuudessaan yhden otsikon alle.

Liikaa otsikoita sekoittaa, ainakin minun yksinkertaisen pään Cool

-P-
tallennettu

"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
     -Minä-
HeQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 01.01.07 - klo:20:29 »

Olisiko mahdollista saada vähän hienompi kuva tuohon kuvaksi mikälie kun laittaa sivun kirjanmerkkeihin niin sivun nimen vieressä näkyy kuva. Ei millään pahalla piirrustustaitoasia vastaan. Virnistää

Ja "eikai" karma ole tulossa tänne?
tallennettu

VÄÄRÄ VAPA! SE ON SIINÄ TOISESSA! Virnistää
Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 01.01.07 - klo:22:01 »

Olisiko mahdollista saada vähän hienompi kuva tuohon kuvaksi mikälie kun laittaa sivun kirjanmerkkeihin niin sivun nimen vieressä näkyy kuva. Ei millään pahalla piirrustustaitoasia vastaan. Virnistää

Haa, ei ole mun tekemä, vaan jpsuomisen arkistoista Näyttää kieltä Jossain vaiheessa tulee varmaan uudet faviconit.
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 01.01.07 - klo:22:11 »

jokos se heittokalastus kaatu Huh
tallennettu
AhvenAna
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 01.01.07 - klo:23:40 »

jokos se heittokalastus kaatu Huh

Pelittää...  Iskee silmää

Kun tulette sivustoille, niin jääkö selaimenne sivuston ylös vai alas? Kun meitsillä jää tuliketulla aina tuonne alas....Joku bugi?
tallennettu

jpsuominen
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.07 - klo:08:03 »

Haa, ei ole mun tekemä, vaan jpsuomisen arkistoista Näyttää kieltä Jossain vaiheessa tulee varmaan uudet faviconit.

Eikä ole kyllä minunkaan tekemä, mitä nyt muokkasin hieman ja pienensin sen. Lupa kuvan käyttöön löytyy kyllä...
tallennettu

Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.07 - klo:14:34 »

Nyt on iskenyt tämä ongelma tänne, juuri kun se saatiin Heittiksen puolelta pois.
Eli kun painaa alhaalta tuoreimmat viestit kohdasta jotain linkkiä ja lukee sen, sitten painaa selaimen edellinen nappia, niin palaa kyllä siihen etusivulle, mutta jää yläreunaan. Heittikses palaa samaan kohtaan missä oli nappia painettaessa. Pari päivää sitten alkas juuri sielä heittikses toimimaan ja täälä on toiminut alusta lähtien, mutta nyt taas täälä ei toimi.

Seilaimena tulikettu...

EDIT: Eikä palaa alas muuten jos painaa selaimen päivitä nappia, vaan jää silloinkin ylös..

EDIT2: Nyt taas toimii normaalisti ja vika on kadonnut Virnistää
« Viimeksi muokattu: 04.01.07 - klo:16:32 kirjoittanut Tonnikala85 » tallennettu

Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #8 : 05.01.07 - klo:22:14 »

Mikä versio Mozillasta?
tallennettu

HeQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.07 - klo:13:42 »

Ottaako tuo "viestejä per päivä" -laskuri ne päivät sen mukaan, kuinka monena päivänä on ollut online vai siitä, kuinka monta päivää rekisteröitymisestä on?
tallennettu

VÄÄRÄ VAPA! SE ON SIINÄ TOISESSA! Virnistää
tomppa
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.01.07 - klo:17:00 »

Hiukan pobleemia tuon yksityisviestin lähetyksen kanssa, eipähän suostu näyttämään tuota varmennus koodia saati anna kuunnella sitä.

opera + kerio yhdistelmästä kyse, eikä auta vaikka pistääpi kerion pois päältä...
tallennettu

I've fished most of my life, the rest I've wasted...
Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #11 : 15.01.07 - klo:17:05 »

Unohtunut varmistuskoodi päälle. Otin pois.

Nyt pitäis toimia Hymyilee
tallennettu

igors
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #12 : 16.02.07 - klo:14:21 »

Nyt kun olen rekisteröitynyt tänne veto-uistelu info:n ja jos en kirjaudukaan ulos , niin mitä siitä voisi seurata. Siis onko siitä jotain haittaa jos näin menettelee. Olen nyt vuorokauden tätä harrastanut ja ainoa seikka mikä kiinnitti huomiotani, oli se että nyt ei ole tavinnut kirjautua sisään, vaan kone on tunnistanut minut.  Olen rekisteröitynyt kaikkiin neljään foorumiin samalla nimimerkillä ja samalla salasanalla joten näin menetellen voin surfailla eri foorumeiden väliä.

Kysymys tarkoittaa luonnollisestikin sitä että onko siitä haittaa foorumille tai minulle.
tallennettu

vanhuus ja viiisaus ei ole itsestään selvä asia. Iskee silmää
psychocowboy
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #13 : 16.02.07 - klo:14:24 »

Kysymys tarkoittaa luonnollisestikin sitä että onko siitä haittaa foorumille tai minulle.
Käsittääkseni ei!. Itsekkin toimin aivan samalla tavalla. Foorumi ei kumminkaan väitä Sinun olevan koko ajan paikalla Iskee silmää
tallennettu

jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #14 : 16.02.07 - klo:16:36 »

heti kun suljet selaimen niin forumi tiputtaa sinut automaattisesti pois, mikäli asetuksissa ei ole rasti ruudussa että pitää koko ajan kirjautuneena
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info