Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.12.08 - klo:07:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Välineet
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  uisteluveneen modifikaatioita
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: uisteluveneen modifikaatioita  (Luettu 1930 kertaa)
busteRS
Käyttäjä
*

Profiili
« : 10.05.07 - klo:18:40 »

laittakaapa kuvia, millaisia muutoksia olette veneisiin tehneet, tai havainneet joidenkin varusteiden olevan jossain erityisen hyvällä paikalla. millaisia säilytystiloja olette tehneet varusteille, miten järjestys veneessä säilyy ja vavat löytyy helposti?
tallennettu
jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.07 - klo:19:36 »

oon yrittäny kehitellä eri variaatioita pidennellä perämoottorin kaasukahvaa... eräästä virityksestä kuva galleriassa
tallennettu
Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.07 - klo:20:28 »

Onhan sitä tullut tehtyä vapatelineet, kaiunteline, kaiun antureille nostokiskot, perämoottoriin jatko kaasuun.

Noi nyt tukee yhtäkkiä mieleen, voisin näpsiä viikonloppuna kuvia jos vain muistan Vaikenee
tallennettu

AhvenAna
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 14.05.07 - klo:08:32 »

Onhan sitä tullut tehtyä vapatelineet, kaiunteline, kaiun antureille nostokiskot, perämoottoriin jatko kaasuun.

Noi nyt tukee yhtäkkiä mieleen, voisin näpsiä viikonloppuna kuvia jos vain muistan Vaikenee

Saitko sää Tonnari ne kiskot asennettua peräpeiliin, siten kuin tässä aiemmin oli puhetta?
tallennettu

Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 14.05.07 - klo:16:17 »

Saitko sää Tonnari ne kiskot asennettua peräpeiliin, siten kuin tässä aiemmin oli puhetta?

Molemmille puolille tuli omat nostokiskot. Voisin käydä näpsäisemässä pari kuvaa illemmalla niistä kun vain muistaisin.
Piti jo viikonloppuna ottaa, mutta enhän mä muistanut. Laitan vaikka sinne toiseen topiciin kuvat ja enemmän juttua kun vain muistan käydä ottamas ne kuvat...
tallennettu

Mikko
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.07 - klo:00:11 »

En tiedä kuuluuko aiheeseen mutta tuollainen ht tuli rakenneltua kevään aikana.

* vene.jpg (33.67 kilotavua, 470x352 - tarkasteltu 388 kertaa.)
tallennettu
hannutk
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.07 - klo:22:53 »

mistä  mikko tuon hytin olet laittanut tuohon veneeseen  suunittelen itselle samanlaista kun mulla on semoinen vakaa tuulilasi vene keulaa ainkain metri kannen alla noin 4,50 m vene on ja voitko lähettää kuvia mun mailiin pitäs näkyä tässä ja hinta arvion jos laitat terv. hannu
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info