Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.11.08 - klo:19:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Välineet
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  Ohjain tanko
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ohjain tanko  (Luettu 1357 kertaa)
Linder
Vieras
« : 08.02.07 - klo:13:47 »

Mulla on sellainen perästä ohjattava moottori,15hv ja ajatuksena olis kiinittää siihen putki et sen sais kainalon alle,nykyinen siinä jää käsi selän taakse ja pitemmällä ajolla se on väsyttävää.Nyt tarvitsis pientä vinkkiä miten se olis paras toteuttaa Huh
tallennettu
abo
Vieras
« Vastaus #1 : 08.02.07 - klo:14:15 »

Helpoiten saa "tehtyä" ostamalla... Maritim, Biltema, venetarvikeliikkeet...

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=25775.htm&tuote=25775
tallennettu
Linder
Vieras
« Vastaus #2 : 08.02.07 - klo:14:40 »

Kestääkö 15hv koneen toi on vähän pitkä mut saahan sen sahattua sopivan pituiseksi,istun takapenkillä ja tarvitsisin noin30cm lisää pituutta Iskee silmää
tallennettu
abo
Vieras
« Vastaus #3 : 09.02.07 - klo:02:53 »

Toi on teleskooppi, et pisimmillään varsin pitkä kyllä. Olen mä mokomalla ohjannut kakskymppiä.
tallennettu
Linder
Vieras
« Vastaus #4 : 09.02.07 - klo:07:31 »

Kiitos tiedoista ABO aion mennä katsomaan ja jos se sopii mercuryn ohjain tankoon niin ostan mulla on toi selkä aika kehno ja se ajo asento ei hyvä niin tolla jatkolla voin istua paremmassa asennossa Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info