Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:20:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Välineet
| |-+  Syväuistelu
| | |-+  Takilat
| | | |-+  Mitä takilaa suosit?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mitä takilaa suosit?  (Luettu 5200 kertaa)
Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« : 04.12.06 - klo:22:50 »

Millaisia takiloita veneestäsi löytyy? Onko sinulla kenties ollut huonompi malli aikaisemmin?
tallennettu

abo
Vieras
« Vastaus #1 : 04.12.06 - klo:23:41 »

Omasta veneestä ei löydy takiloita, eli suosin sen veneen takiloita jonka painolastina satun olemaan. Omaani jos manuaalitakiat laittaisin(saatan laittaakin jos hinnuuonginta taas jossain vaihees nousee aktiiviseksi), olisi Scottyn isopuolaiset mallit, koska mun mielestä vaakapuolaista on hyvä kelata ja isopuolainen Scotty on nopea. Ei Cannonit ja Walkeritkaan huonoja suinkaan ole, mutta muo Scotty miellyttää.
tallennettu
jpsuominen
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.12.06 - klo:12:07 »

Se varmaan riippuu aika pitkälle siitä, että haluaako pysty- vai vaakapuolalla olevat takilat. Vaakamalleista en osaa mitään sanoa, koska en tykkää. Pystymalleista Cannoneita on kokeiltu ja tykätty. Easy-Troll "kevyeen" käyttöön ja Uni-Troll sitten raskaampaan tarpeeseen, mikäli manuaaleista puhutaan. Sähkötakiloita en ole koskaan käyttänyt, mutta mielessä on kyllä pyörinyt, että jos kuitenkin sellaiset hommaisi... Hymyilee
tallennettu

Kalamikko
Käyttäjä
*

"Keep on fishing in the freeworld"

Profiili
« Vastaus #3 : 02.01.07 - klo:00:16 »

Itte oon abon kans samoilla linjoilla. Kaverilla on cannonin unitroll-takilat, mut itse pidän scottyn vaakavinssaamisesta Hymyilee Tälle hetkellä on Scottyn depthking takilat veneessäni.

Mikko
tallennettu

"Kalasta kestävän kehityksen pohjalta ja kunnioita luontoa"
mpm
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 02.01.07 - klo:08:10 »

Meillä käytössä kaksi scotty dephtmaster vaakavinssattavaa ja ollaan oltu tyytyväisiä niihin, mutta eipä kyllä ole muunlaisista kokemuksia.Miten nyt sitten lienee mitä huonoja puolia noissa molemman tyyppisissä yleensä on ja mitä hyviä puolia ja mitkä on yleisimmät viat takiloissa ja miten tuo huoltotarve noin yleensä eli mitä niille voisi talven aikana huoltoa mahdollisesti tehdä.Miten on suosiiko porukat metrisellä laskurilla olevia vai jalkalaskurilla olevia,ainakin sellainen tulee mieleen kun meillä on käytössä olevat tuollaisella jalkalaskurilla niin kun luotaimessa on metreinä tuo syvyys niin aina joutuu muuntamaan mielessään tuon metrimäärän jaloiksi ja toisinpäin kanssa eli luotain ja takilat puhuu ns eri kieltä joka on vähän epämukavaa, saiskohan noihin scottyihin vaihdettua metrilaskuria eli onkohan sellaisia  varaosana myytävänä kohtuuhintaan?.
tallennettu
jpsuominen
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 02.01.07 - klo:08:17 »

luotain ja takilat puhuu ns eri kieltä joka on vähän epämukavaa

Vaihda luotaimesta yksiköt jaloiksi niin ei tarvi muunnella. Edellyttäen tietysti että moinen asetus luotaimesta löytyy?
tallennettu

mpm
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.07 - klo:09:49 »

Luultavasti luotaimesta löytyy myös jalkanäyttö asetus mutta silloin on taas ajatusmailma muutettava kokonaan jalkoihin ,voisi sitäkin kyllä testata joskus tulevalla kaudella voisi olla ihan mielenkiintoista.
tallennettu
-P-
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 06.01.07 - klo:19:57 »

Mulla on Scottyn depthmaster ja longarm. PIeneen veneeseen longarm on turha, puolen metrin puomilla pärjää ihan hyvin.

Mulla on kaksi luotainta vierekkäin, toisessa jalkamitta ja toisessa metrit  Virnistää

-P-
tallennettu

"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
     -Minä-
busteRS
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #8 : 20.01.07 - klo:10:43 »

2 omatekoista. osat on muovista ja haponkestävästä. hintaa tuli varmaan 70e kahelle takilalle. ja sitten omalle työlle vähän hintaa. mutta vaikka kokonsa puolesta on lähes laketrollerit niin lujuus on sitä luokkaa että buster repiää ennenkun takilat hajoo Virnistää
tallennettu
KALAMIES_
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #9 : 20.01.07 - klo:11:24 »

Sedälläni on kans 2 omatekosta tai siis mun isä on ne tehnyt.  Niille tais tulla hintaa jonkun verran koska ne on rosteria Pyörittää silmiään  ja hyvin on pelannut.
tallennettu

Kyllä, tai sit ei
perza
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #10 : 17.02.07 - klo:20:50 »

isäni veneessä on ollut scotyn longarm takilat kohta 20 vuotta ja pelittää yhä! Tosin pikku korjauksilla on tähän päivään asti pelannut, keväällä kuitenkin ostanee uudet samallaiset, jos kestäis sen toiset 20 vuotta. Veneessä on 2 luotainta toinen näyttää jalat ja toinen metrit. Itse tykkään juuri tuosta vakaa kelasta, koska se on tosi nopea kelata ja muutenkin istuu kädelle paremmin tuo vakaa kelaus. Kokeiltu on myös noita cannonin(en nyt muista mallia) mutta hankalat oli käyttää, tietysti sehän on siitä kiinni kumpaa oppii/tottuu käyttämään. Itse kun olen pienen ikäni käyttänyt noita scotteja niin muita en tule käyttämään.  Canonista olen kuullut semmosta kun jos kuula jää pohjaan on puomi entinen sen jälkeen! En tiedä sitten hajoaako se oikeasti niin helposti??
 Iskee silmää
tallennettu

Perza vaaput!
J-King
Meri hinuri
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #11 : 19.03.07 - klo:14:57 »

Minulla on käytössä kaksi scotty Longarmia ja ne on toiminut hyvin. Pidän teleskooppi vartisia parempana koska niillä saa lisää leveyttä takila uisteluun, käytän kolmea raksia per takila.
tallennettu
allu_
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #12 : 19.03.07 - klo:15:53 »

Paljon tollanen takila keskimäärin maksaa?
tallennettu
Nipa
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #13 : 19.03.07 - klo:16:13 »

Paljon tollanen takila keskimäärin maksaa?
Oliskohan siihen satasen pintaan? Ylikin menee.
tallennettu
J-King
Meri hinuri
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #14 : 19.03.07 - klo:16:40 »

Scotty Longarm maksaa n.300€
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info