Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.11.08 - klo:15:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| |-+  Reissuraportit
| | |-+  Porin merialue
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Porin merialue  (Luettu 548 kertaa)
Dukes
Käyttäjä
*

Mä ja ahvena

Profiili
« : 10.08.08 - klo:22:42 »

Pistetään tännekkin tämä topic, kun muualtakin löytyy!  Iskee silmää

Eilen tuli tehtyä kaverin kanssa ihan ensimmäinen moottoriuistelu reissu. Eli aloittelijat sekoilivat muiden seassa!  Virnistää
Noh... Ihan hyvin reissu meni muuten, paitsi että kaverini sai hyrräni siimat sekaisin ja omastaan virvelistään siimat potkuriin. Mutta joskus sattuu ja tapahtuu.
Kahdella vavalla vedettin ja tarkoitus oli lähteä jahtaamaan kuhaa Kolpanlahdella. Mutta pian selvisikin että Kolpalla oli aivan liiaksi tuulta eikä sinne kannattanut edes mennä.
Itsellänikään kun ei liiemmin ole vielä kokemusta kertynyt tuosta veneellä ajosta. Mutta eipä siellä kyllä muita edes näkynytkään. Päätimme päräyttää kohti Pihlavanlahtea ja Kokemänjokea, sillä siellä olisi varmasti vähän siedettävämmät olot. Paikalle päästyämme huomasimmekin että siellä jo uistelijoita olikin. Joten kaislikon reunoja vetämään joelle.

Saalis sitten jäikin aika laihaksi. Itse sain kolme haukea joista isoin oli about kilon tienoilla. Kaveri sai yhden surkean puikkarin. Monenlaisia vaappuja koitettiin, mutta itse sain kaikki hauet Rapala Jointedilla jolla oli pituutta 13 senttiä ja väritys HT. Kaverin ainoa tuli 18 värisellä Jessellä.

Mutta, mukava reissu ja kokemusta karttui.  Hymyilee leveästi
tallennettu

-Jollei veikkaa, ei voi voittaa!-
J-King
Meri hinuri
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.08 - klo:00:36 »

Mutta, mukava reissu ja kokemusta karttui.  Hymyilee leveästi
Siitä se lähtee, ja tärkeintähän on että siellä on mukavaa Hymyilee
tallennettu
Dukes
Käyttäjä
*

Mä ja ahvena

Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.08 - klo:22:19 »

Kyllä vain!  Hymyilee Kaverikin tänään lähetteli viestiä että koska taas mennään.  Virnistää
tallennettu

Dukes
Käyttäjä
*

Mä ja ahvena

Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.08 - klo:00:49 »

Porukat pärrää jossain Kanarialla ja itse toimin kissavahtina. Joten piti tässä tällä viikolla ottaa porukoiden vene käyttöön ja pyhittää viikko uistelulle.
Mutta puupaatti, joka on vähän kömpelö kokonsa takia kalastukseen (mutta se ei ole itseäni estänyt), seisoo pihalla pukkien päällä ja toiseksi veneeksi hommattu pulpettipaatti seisoo trailereineen remontissa. Ei olla keretty sillä vehkeellä vielä metriäkään ajamaan. Reipas viikko sitten käytiin sitä vedessä kastelemassa, toisella vedolla käyntiin, mutta siihen sitten jäikin. Noh, piti sen arvata, kun koskaan meidän porukalla ei mene mikään ihan putkeen. Viime vuonna kun käytiin puupaattia ekaa kertaa laskemassa, niin jäi moottorin naru käteen.  Virnistää

Toivottavasti pääsisi vielä tänä vuonna kerkeää pulpettipaattia testailemaan.   
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info