Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:22:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Välineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Penn 220gt ja ugly stick gold tiger?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Penn 220gt ja ugly stick gold tiger?  (Luettu 1459 kertaa)
taildancer
Käyttäjä
*

Profiili
« : 25.08.07 - klo:09:38 »

Elikkä olen ostamassa plaanari käyttöön 12 kyseista pakettia.Hauen/lohen ja taimenen uisteluun lähinnä.Mielipiteitä.Voitte sanoa myös jotain  hyviä takila vapoja.Niihin myös 220 pennit kiinni.
tallennettu
-P-
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 02.09.07 - klo:20:06 »

Mulla on kaks noita Pennejä, toisessa oli muovipursetta sisällä ja jumitti jne. Toinen oli ihan puhdas. Samantapaista viestiä saanut myös muilta, osalla tuota muovimoskaa sisällä oli ja osalla ei. Muuten kela toiminut ihan hyvin. Muita Pennejä(310, 320, 09, on käytössä enemmän, luotan niihin jostain syystä paremmin.

Vapa on hyvä, mutta aika kallis. Itsellä käytössä Daiwa Jupiter Boat-vapoja nivaska. Etuina suuret ja metalliset vaparenkaat(kuitusiimat), öpaut 15€ kipale.

Ron Thompson Hard Core on myös hyvä vapa, hintaa en muista. Hyvinä hinta/laatu-suhteeltaan on Abun Trollingit. Niissä minua nyppii pienet ja keraamiset vaparenkaat.

-P-
tallennettu

"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
     -Minä-
J-King
Meri hinuri
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.07 - klo:19:46 »

Kyllä pennit on hyviä veto keloja itselläni 320gt keloja ja vapoina puolet uglystickkejä ja puolet ron thompson interlineja.
 penit ovat palvelleet suhkot moitteettomasti, pari kertaa räikät tarvinnut uusia.
Hommaa kaikkiin ugly stickit, niin et tarvitse erikseen takila keppejä, sillä toimii hyvin takilassa.
« Viimeksi muokattu: 05.09.07 - klo:19:49 kirjoittanut J-King » tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info