Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
22.11.08 - klo:07:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Elektroniikka
| |-+  Kaikuluotaimet
| | |-+  Minkä kaikuluotaimen omistat?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Minkä kaikuluotaimen omistat?  (Luettu 8952 kertaa)
Kalamikko
Käyttäjä
*

"Keep on fishing in the freeworld"

Profiili
« Vastaus #15 : 18.01.07 - klo:10:16 »

Ittellä tällä hetkellä lowrancen ikivihreä x125 ja hyvin riittää omiin tarpeisiin. Väreistä ei viitti vielä maksaa lisempää Hymyilee

Mikko
tallennettu

"Kalasta kestävän kehityksen pohjalta ja kunnioita luontoa"
Linder
Vieras
« Vastaus #16 : 30.01.07 - klo:08:10 »

Duoda noin,mikäläinen kaiku on Eagle cuda,168 sellainen olis kiikarissa onko kellään tietoa.Vai menenkö sittenkin Hobby Hallkaikua näpelöimään Huh
tallennettu
abo
Vieras
« Vastaus #17 : 30.01.07 - klo:12:25 »

Duoda noin,mikäläinen kaiku on Eagle cuda,168 sellainen olis kiikarissa onko kellään tietoa.Vai menenkö sittenkin Hobby Hallkaikua näpelöimään Huh

Halpa, pieni, kuitenkin kohtuullinen kun on edes 168 pystypikseliä. Hintaluokassaan ihan ok.
tallennettu
abo
Vieras
« Vastaus #18 : 30.01.07 - klo:14:15 »

Low X-50DS <=> Eagle 245DS = peruskäytössä vastaavat laitteet, saman valmistajan tuotteita, rinnakkaismallit.
Low X-86DS <=> Eagle 250DS = peruskäytössä vastaavat laitteet, saman valmistajan tuotteita, rinnakkaismallit, Lowrances enempi pikseleit sivusuunnas.

Cuda 168 selkeästi edellisiä vaatimattomampi ominaisuuksiltaan, ykskeila ja karkee pikselöinti. Fishing Buddyn koko idis on sen kätevyys, luotaimena se on selkeästi tämän ryhmän vaatimattomin esitys. Mulla on FishinBuddykin, eli tiedän mikä se on.
tallennettu
jusssi
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #19 : 03.02.07 - klo:13:15 »

Humminbird Matrix17, eilen ostin hintaan €199,-. Mielestäni hinta/laatu suhde kohdillaan.
tallennettu

jarski
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #20 : 06.03.07 - klo:12:16 »

Oon kovasti katsellut Eagle Cuda 128 -perusmokkulaa, kustantaisi 75 euroa ja takuuta olisi pari vuotta. Onko jollakin kokemusta, tekeekö tuolla mitään? En kaipaa mitään hienouksia vaan että hieman näkisi syvyyttä kun kuhaa jahtaa...
tallennettu
Hege
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #21 : 06.03.07 - klo:14:56 »

Oon kovasti katsellut Eagle Cuda 128 -perusmokkulaa, kustantaisi 75 euroa ja takuuta olisi pari vuotta. Onko jollakin kokemusta, tekeekö tuolla mitään? En kaipaa mitään hienouksia vaan että hieman näkisi syvyyttä kun kuhaa jahtaa...

Itselläni oli tuollainen ja mielestäni hinnan huomioon ottaen ihan ok peruskaiku. Otti tosin vettä sisäänsä ekassa sadekelissä mutta takuu huolto toimi moitteetta ja sain uuden tilalle  Pyörittää silmiään Käytin sitä juuri lähinnä syvyyksien ja pohjan muotojen katseluun.
tallennettu
Ottiatuota
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #22 : 06.03.07 - klo:18:59 »

Tämmönen Garmin Fishfinder 120:nen, ihan perus,perus malli, mut riittävä mun käyttöön. Tarttu matkaan tuolta aussista, kun sai niin halvalla! Iskee silmää
http://www.gpsonsale.com/MarineGPS/Marine-Images/FishFinder120BIG.jpg

tallennettu
MikeTonic
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #23 : 15.06.07 - klo:17:23 »

Nostetaas tätäkin aihetta ylöspäin.

Itselläni on ollut jo 6-7 vuotta käytössä Hummari, mutta en kyllä nyt muista sen mallinumeroa. On ollut ihan riittävä omaan käyttööni.
tallennettu
J-King
Meri hinuri
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #24 : 16.06.07 - klo:18:34 »

Pari surkeaa Humminbirdiä ja käyttö koneena Eagle Optima, mutta jää syksyn aikana kakkoskaiuksi.
tallennettu
the juQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #25 : 31.08.07 - klo:19:32 »

MIe omistan kannettavan zebco zf-200 kaikuluotaimen. Käväksi olen havannut, vois ottaa vaikka pilkille mukaan Hymyilee
tallennettu

kippari
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #26 : 01.11.07 - klo:09:49 »

Eagle Trifinder 2, ja olen aivan tyytyväinen sen ominaisuuksiin. Riittää siihen mihin sitä tarvitaan. Tämä kesä meni opetellessa ja josko ensi suvena saisi siitä kaiken irti.
tallennettu
igors
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #27 : 09.07.08 - klo:08:59 »

Ostin juuri Humminbird PiranhaMax 210 hinta taisi olla satasen luokkaa (tarjouksessa?)  Vehje on vielä asentamatta ja nyt tulinkin tänne katselemaan olisiko tuon anturin asennusohjeita.  Ongelma on se että yleensä käyn veneellä aikamoisissa kivikoissakin/ erittäin matalassa heittelemässä ja siksi tuo anturi ei voi olla kiinteästi ruuvattuna vaan sen täytyy saada jotenkin pikaliittimen välityksellä saada nousemaan aina välillä "turvallisempaan" korkeuteen.  Sitten vielä on ongelmana säilyykö tuo anturi veneessä vai rikkovatko "kakarat" sen jos sen näkevät esim. johdoista.

Itse vehkeestä ei luonnollisestikaan ole mitään hajua vielä mutta tuollainen peruskalu on aivan riittävä (ainakin alkuunsa  Iskee silmää ) kun en tarvitse oikeastaan muuta tietoa kuin syvyyden ja mahdollisesti pohjan muodon.
Nyt sitten vihdoinkin voisin jo hieman ajatella jopa vetouisteluakin kun hieman näkee pohjan syvyyden ja muodon.  Merikartta ei tässä minun pääasiallisessa kivikkoisessa lahdessa ole kuin suuntaa-antava.

Ohjekirjassa on muuten mainita että siinä on myös pintalämpötilan mittaus mutta kuitenkin liitintä ei siihen näkynyt,itse näyttöpäätteessä Virnistää olisi kyllä liittimelle paikka mutta mitään johtoa ei siihen liittimineen ole.  Ehkä sekin selviää kunhan pääsen kokeilemaan.

edit.  löytyi ihan oikeat asennusneuvotkin, täältä toisaalta, vähän sitä muistelinkin.
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:09:07 kirjoittanut igors » tallennettu

vanhuus ja viiisaus ei ole itsestään selvä asia. Iskee silmää
stento-z
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #28 : 09.07.08 - klo:10:43 »

Tota noin ostin Garmine fish finder 160c mutta kukaan muu ei ole ilmeisesti ostanut moista vehjettä,nyt ihmettelen että ostinko kehnon pelin jos joku muu käyttä Garmine luotainta niin olisi pieni info paikalla  Huh
tallennettu
VaKa
Mr Jurmo
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #29 : 09.07.08 - klo:16:15 »

Ostin juuri Humminbird PiranhaMax 210 hinta taisi olla satasen luokkaa (tarjouksessa?)  Vehje on vielä asentamatta ja nyt tulinkin tänne katselemaan olisiko tuon anturin asennusohjeita.  Ongelma on se että yleensä käyn veneellä aikamoisissa kivikoissakin/ erittäin matalassa heittelemässä ja siksi tuo anturi ei voi olla kiinteästi ruuvattuna vaan sen täytyy saada jotenkin pikaliittimen välityksellä saada nousemaan aina välillä "turvallisempaan" korkeuteen.  Sitten vielä on ongelmana säilyykö tuo anturi veneessä vai rikkovatko "kakarat" sen jos sen näkevät esim. johdoista.

Itse vehkeestä ei luonnollisestikaan ole mitään hajua vielä mutta tuollainen peruskalu on aivan riittävä (ainakin alkuunsa  Iskee silmää ) kun en tarvitse oikeastaan muuta tietoa kuin syvyyden ja mahdollisesti pohjan muodon.
Nyt sitten vihdoinkin voisin jo hieman ajatella jopa vetouisteluakin kun hieman näkee pohjan syvyyden ja muodon.  Merikartta ei tässä minun pääasiallisessa kivikkoisessa lahdessa ole kuin suuntaa-antava.

Ohjekirjassa on muuten mainita että siinä on myös pintalämpötilan mittaus mutta kuitenkin liitintä ei siihen näkynyt,itse näyttöpäätteessä Virnistää olisi kyllä liittimelle paikka mutta mitään johtoa ei siihen liittimineen ole.  Ehkä sekin selviää kunhan pääsen kokeilemaan.

edit.  löytyi ihan oikeat asennusneuvotkin, täältä toisaalta, vähän sitä muistelinkin.

Igors kyllä täältä tähänkin ongelmaan ratkaisu löytyy  http://www.vetouistelu.info/forum/tee-se-itse/kaikuluotaimen-anturin-teline/0/

http://www.vetouistelu.info/forum/uisteluveneet/vakan-ht-vene-projekti-!!!!/0/

Sitten jos haluut ostaa tuollaisen anturitelineen,niin soitto Turun pyyntivälineeseen ja pojat lyö matkahuollon kautta sulle sen seuraavaksi päiväksi.
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:16:20 kirjoittanut VaKa » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info