Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.01.09 - klo:12:40

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Elektroniikka
| |-+  Kaikuluotaimet
| | |-+  Minkä kaikuluotaimen omistat?
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Minkä kaikuluotaimen omistat?  (Luettu 9942 kertaa)
Juha
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« : 26.12.06 - klo:15:13 »

Minkä kaikuluotaimen omistat? Oletko tyytyväinen laitteeseesi vai oletko päivittämässä parempaan lähiaikoina? Mihin?
tallennettu

Tonnikala85
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.06 - klo:16:00 »

Humingbird 425SX, 2006 keväällä ostin käytettynä. Ihan hyvät kokemukset on kaiusta, ei oo valittamista kyllä mistään.

Tai laitteessa lukee päällä 405SX, mutta softa päivitetty 425SX:än. Laitteiden eroa en kyllä tiedä mennä sanomaan, mutta kun käynnistää niin tulee toi 425sx.
http://www.amazon.com/Hummingbird-Communications-Humminbird-405SX-Fishfinder/dp/B00005RCWF
« Viimeksi muokattu: 06.03.07 - klo:12:29 kirjoittanut Tonnikala85 » tallennettu

Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.06 - klo:13:06 »

Keväällä ostin minäkin Hummingbirdin mutta malli oli vaan Matrix12. Riittää minulle. Muita ominaisuuksia kaiulta en kaipaa kuin syvyysnäytön ja sen että näkee pohjan muodot.
tallennettu
AhvenAna
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.06 - klo:23:53 »

Keväällä ostin minäkin Hummingbirdin mutta malli oli vaan Matrix12. Riittää minulle. Muita ominaisuuksia kaiulta en kaipaa kuin syvyysnäytön ja sen että näkee pohjan muodot.

Paljonko piti maksaa tästä mallista ja mistä ostit?
tallennettu

Stögö
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.06 - klo:06:49 »

Tarkalleen ottaen näet vehjeksen tuolta http://www.boatersland.com/hummatrix12.html . Ostin osamaksullaonneenhobbyhallista. Hymyilee Hinta taisi olla jonkun verran päälle pari hunttia.
tallennettu
-P-
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 01.01.07 - klo:17:36 »

Mulla on Humminbirdin vanha Wide Panorama ja Matrix 47. Tuo wanha WP oli maailman paras kaiku, kunnes käytin parempia Iskee silmää
Lähinnä näytön reso oli huikea parannus, kun Matrixia kokeilin.

Eipä oo pahemmin tarvista(onneksi) päivitellä.

Muuta elektroniikkaa on aika vähän, Geonavin Gipsy plotterina opastaa vesillä ja tiellä.
Yhteenvetona sen verran, että paperikarttoja ei korvaa mikään elektrooninen laite.

-P-
tallennettu

"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
     -Minä-
jpsuominen
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 01.01.07 - klo:21:51 »

Yhteenvetona sen verran, että paperikarttoja ei korvaa mikään elektrooninen laite.

Totta, paitsi että sumussa ei paperikartoista ole kuin lennokkimateriaaliksi, ellei apuna ole vähintään mekaanisia laitteita (kello + kompassi) sekä tietenkin tarvittava osaaminen näiden käyttämiseen. Pelkän gepsinkään kanssa ei toki voi surutta päästellä sumussa menemään... Kartta-navigointi on kyllä mielestäni silti taito joka jokaisen veneilijän tulisi osata laitteiden määrästä ja laadusta riippumatta.
tallennettu

-P-
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 01.01.07 - klo:22:31 »

Kartta-navigointi on kyllä mielestäni silti taito joka jokaisen veneilijän tulisi osata laitteiden määrästä ja laadusta riippumatta.

Naulankantaan!

Jokaisessa naviskuukkelilaitteessa muuten informoidaan, että data on viitteellistä, mikä on kyllä vähintäänkin understatement omien kokemusten perusteella. Tosin pari kertaa on tultu kelissä, jossa näkyvyys muutaman metrin luokkaa, silloin kyllä naatiskelin elektroniikan ihmeistä.

-P-
tallennettu

"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
     -Minä-
jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #8 : 01.01.07 - klo:22:37 »

Kartta-navigointi on kyllä mielestäni silti taito joka jokaisen veneilijän tulisi osata laitteiden määrästä ja laadusta riippumatta.

nimen omaan. sähkö kun loppuu, niin se loppuu, ja harvalla riittää varavirtaa elektroniikkaan moneksi tunniksi

tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #9 : 12.01.07 - klo:21:56 »

Eagle Sea Finder 240df. On vielä tehtaan paketissa, mut pitäs olla oikein hyvä peli.
tallennettu
lowrance
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.07 - klo:22:15 »

lowrance x 125

* röykkiö.JPG (49.35 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 274 kertaa.)
tallennettu
tomppa
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 13.01.07 - klo:20:41 »

Lowrance lcx-111hd. Eipä ole moitittavaa löytynyt...

« Viimeksi muokattu: 15.01.07 - klo:08:34 kirjoittanut tomppa » tallennettu

I've fished most of my life, the rest I've wasted...
V-P
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 14.01.07 - klo:13:22 »

Ite vaihdoin vuosi sitten Lowrance x-65 eaglen 500 c värilliseen kalakojeeseen. Ihan tyytyväinen olen ollut. Aluksi oli melkoinen etsiminen anturin asennossa, sillä kaiku piirsi kuulia pohjana. Oikean anturikulman löydyttyä kaiku rupes piirtään nättejä banaaneja ja kuulistakaan ei ole enää ollut haittaa.

Miksi vaihdoin? No se oli lähinnä sellanen ma tahto, vielä kun halvalla sai (n. 400 €).

V-P

* kuva.jpg (56.49 kilotavua, 600x450 - tarkasteltu 309 kertaa.)
tallennettu

Tyhmyyden edessä Jumalatkin ovat voimattomia.
VaKa
Mr Jurmo
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #13 : 14.01.07 - klo:14:11 »

minulla on ollut veneessäni Eagle fishmark 320 kaikuluotain 2006 keväästä lähtien, olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen kaikuun.Ainoa asia mitä jäin kaipaamaan humigbirdi:stä oli sen näppärä pikakiinnitys muoto.
tallennettu
Linder
Vieras
« Vastaus #14 : 15.01.07 - klo:09:40 »

Tarkalleen ottaen näet vehjeksen tuolta http://www.boatersland.com/hummatrix12.html . Ostin osamaksullaonneenhobbyhallista. Hymyilee Hinta taisi olla jonkun verran päälle pari hunttia.
No olen itsekkin ajatellut ostaa hobby hall kaiun sen voi aika kivuttomasti maksaa näin kanta asiakkaana
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info