jo vain.
cuda sitten hommattiin, ja jotenkuten asennettua saatiin ja pari kertaa jo tositoimissa oltu sen kanssa.
täällä merellä tuntuu näyttävän ettei kalat onkimalla lopu, mutta eipä ne ainakaan uistimeen tartu, joten jotain roskaa tai häiriötä on meressä todella paljon.
ja lienee asennuksessa vika, mutta yli 7 solmun nopeudessa vempele näyttää hirveästi omituisia pystyraitoja.
mutta loppujenlopuksi oiva peli, pohjan muodot jne näkyvät hyvin ja selkeästi, eikä lämpötila anturikaan huijaa

ps. noi uudet kaijut on kuulemma sen verra herkkiä että niitä antureita ei enää nykyään voi asentaa veneen sisäpuolelle, mahtaako pitää paikkansa? kyseessä ois puuvene..
Paas kokeillen... Itse ajattelin ihan samaa asiaa, että asentaisin sen anturin veneen sisäpuolelle. Tosin mulla (appiukolla) on lasikuituvene.
Noita raitoja tuli myös mulla ajoittain, kun ajelin täydellä kaasulla. Mutta luulen, että ne olivat tuon viallisen näytön syytä. Sellaisen vinkin kerron, että Cudassa ei kannata käyttää sitä kalatunnistinta päällä ollenkaan. Antaa paljon kalaa, mutta useimmat niistä ovat jotain häiriöitä. Pohjan muodotkin muuttuvat kalakaarien myötä selkeämmiksi.
Kysymys: Millaisessa kulmassa sulla Jaska on se anturi? Eli osoittaako anturin nokka suoraan alaspäin vai eteenpäin?