Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.01.09 - klo:21:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Uistelupaikat
| |-+  Itä-Suomi
| | |-+  Pyhäselkä
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pyhäselkä  (Luettu 1863 kertaa)
esal
Käyttäjä
*

Profiili
« : 19.12.06 - klo:20:34 »

Olisko kenelläkään tietoa uistelupaikoista Pyhäselällä?
tallennettu
HeQ
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.06 - klo:13:02 »

Vetele siinä aavarannan edessä olevan saaren takana sellaista muutaman/kymmenen kilometrin pituista siksakkia rannan suuntaisesti mutta pysy kuitenkin suht. kaukana rannasta. Minä saatan saada sinne rannalle ensi kesänä oman veneen niin voin vaikka näyttää. Ja siis tuolta matkalta tulee kuhaa, haukea ja ahventa.
tallennettu

VÄÄRÄ VAPA! SE ON SIINÄ TOISESSA! Virnistää
Hege
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.07 - klo:20:28 »

Jos haluat tietoa Pyhäselän ottipaikoista niin jos sulla on plotteri voin antaa valmiit pisteet viime kesän ottipaikoista tai toki voit ensi kesänä lähteä kyytiinkin! Kuhalle kuitenkin Tuiskava on ykkönen ja hauelle Mattisenlahti tai oikeastaan sitä nyt tulee vähän jokapaikasta...=) Pääsääntönä käytän itse kesällä: 4-6 metrin vedellä, penkkoja ja tietysti syvänteiden päältä loppukesä: esim 10 metrin vedellä kuuden metrin pompuilla on hyvin kalaa. Näitä pomppuja on esim. hyvin juuri Tuiskavanluodon ympäristössä. Itse vedän Joensuussa enimmäkseen alueella kun katsotaan jokisuusta Tuiskavanluoto ja siitä koko oikealle puolelle jäävä alue. Eikä pidä myöskään unohtaa opiston rantaa. Paras olis kuitenkin ku olis kartta ni vois piirtää ku ei noi paikkojen nimet oikein ole muistissa...Yritin ettiä netistä mut no luck! Näyttää kieltä
tallennettu
Hege
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.07 - klo:10:55 »

No niin vihdoinkin löysin kartan...Eli  ottipaikkoja esimerkiksi Joensuun "läheltä": Hauelle:  Mattisenlahti, Napaluodon ympäristö, Kallioluodon ympäristö ja sit tietysti Kaskisniemen ja Jokiaseman ns. välissä oleva keskimatala. Kuhalle: Kaskesniemi ja sen edusta, Tuiskavanluoto, Mulon penkka  ja sit taas Kaskisniemen ja Jokiaseman ns. välissä oleva keskimatala. Taimen/järvilohi: Pyhäsaaret, Tahvonkallio, Perhesaaret, Mulon penkka. Muitakin paikkoja on tietysti olemassa mutta nämä em ovat niitä paikkoja missä itse vedän ollessani lähempänä Joensuuta. Jokisuu on tietysti vielä yksi riippuen siitä minkä kokoinen vene sinulla on. Itse en siinä juurikaan uistele koska siinä on yleensä aikas ahdasta. Uistimista käytän enimmäkseen Bomberin 15A mallia erilaisilla painotuksilla. Viime kesän kovimpia ottivärejä oli ns. lapinkulta, vesimeloni, punakulta ja sininen unohtamatta tietysti savumuikkua. Mielipiteitä on tietystikin monia mutta näillä eväillä meillä on menty ja munatkin on vielä tallella  Virnistää
tallennettu
esal
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.07 - klo:23:31 »

Ei voi sanoa muuta, kuin kiitos!
Kyllä näillä ohjeilla pärjää ensi kesänä. Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info