Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.01.09 - klo:23:03

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Kalastustukku
  |   Ebookers
* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Vetouistelu.info - uistelu keskustelu uistelu
|-+  Uistelupaikat
| |-+  Etelä-Suomi
| | |-+  Lohjanjärvi
<< edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lohjanjärvi  (Luettu 1801 kertaa)
Ruaska
Käyttäjä
*

Profiili
« : 16.11.07 - klo:19:53 »

Onko porukoilla kokemuksia kyseisestä järvestä?

Ite oon siellä jonkinverran käyny uistelemassa ja se pitää sanoa että
siellä kyllä kalaa riittää. Todella hyvä kuhajärvi ja haukeakin löytyy tosi hyvin!
Oma kuhaenkka kyseiseltä järveltä on 4,2kg. Reissuja olen sinne tehnyt
ehkä noin kymmenisen kappaletta. Suurin hauki taitaa sieltä olla 5,5kg.
tallennettu

Ei se täs firmas oo niin minuutin päälle!
Jani77
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.11.07 - klo:19:54 »

Ei ole omia kokemuksia, mutta saamaa olen kuullut muilta tahoilta. Kalaa tulee ihan hyvin.

Jospa tässä sais tuon kaluston ja tarvikkeet sille tasolle että vois lähtee muillekin vesille kalaan, niin varmasti tuo Lohjan järvi on niitä ensimmäisiä. Harmi vaan että mun taloprojekti syö kaikki pennoset tällä hetkellä...
tallennettu
jaska74
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.07 - klo:22:39 »

Ei ole omia kokemuksia, mutta saamaa olen kuullut muilta tahoilta. Kalaa tulee ihan hyvin.

sama täällä, duunikaveri suorastaan asuu siellä järvellä, ja sanoo että kun kala on syönnillä niin sitä voi melkein käsin nostella veneeseen. ja kuha on kuulemma isoa.
myös taimenia on havaittu alueella.

itse uistelen siinä turuntien toisella puolella, eli hiidenvedellä
tallennettu
Ruaska
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 28.11.07 - klo:21:46 »

Joo, kyllä siellä taimentakin on, mutta tällähetkellä kyllä tosi nihkeesti.Tamenistutukset ei oikein onnistunu
muutama vuosi takaperin. Nyt sinne kuitenkin istutetaan ensi keväänä järvilohta, joten pitää
toivo että se onnistuisi paremmin. Lohen pitäisi kyllä olla vahvempi ja varmempi istutuksissa kuin taimenen.
Toivottavasti lohenistutus onnistuu, nimittäin se toisi mielenkiintoisia uisteluhetkiä lohjanjärvelle.
tallennettu

Ei se täs firmas oo niin minuutin päälle!
Börje
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 29.07.08 - klo:20:42 »

Lohjanjärvellä on tullut käytyä useamman kerran tänä kesänä. Oikein harmittaa, ettei ole aikaisemmin käynyt. Täällä etelässä se on ainoita kunnon kuhapaikkoja, joissa voi selkävesillä vetää yhdellä veneluvalla niin monella kepillä kuin huvittaa. Kuhan makuun on päästy, muttei mitään kehukaloja. Hauet on häirinneet uistelua, mutta kun ovat olleet ISOJA, niin ei ole niin kovasti harmittanut.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Vetouistelu.info